Konferencja prasowa w Polish Outdoor Village

Ważnym wydarzeniem targów w Monachium z perspektywy polskiej branży była konferencja prasowa, która odbyła się w poniedziałek w Polish Outdoor Village.

Konferencja prasowa w Polish Outdoor Village (fot. 4outdoor.pl)

Spotkanie z dziennikarzami i gośćmi z zagranicy poprowadził prezes Polish Outdoor Group, Piotr Turkot, który zaprezentował nasz kraj jako kierunek dla poszukiwaczy outdoorowych przygód oraz przedstawił krótką charakterystykę naszego rynku.

Następnie głos przejęły kolejno marki prezentujące swoje produkty w ramach POV. Przedstawiciele firm Pajak, Fjord Nansen, Lesovik, Stampol-F w skrócie opowiedzieli słuchaczom o historii i filozofii swoich marek.

Po zakończeniu oficjalnej części konferencji goście z zagranicy mieli okazję skorzystać z przygotowanego we współpracy z partnerami wioski (HAYB, LYO FOOD,THIS1) poczęstunku oraz porozmawiać kolejno z przedstawicielami marek, które wzbudziły ich zainteresowanie.

Konferencja prasowa w Polish Outdoor Village (fot. 4outdoor.pl)

Mając na względzie fakt, iż było to pierwsze wydarzenie tego typu, konferencję można uznać za sukces organizacyjny, podobnie zresztą jak cały projekt Polish Outdoor Village (więcej na ten temat napiszemy w oddzielnym artykule). Konferencja zainteresowała gości i z pewnością można ją potraktować jako dobry punkt wyjścia podczas planowania podobnych wydarzeń w przyszłości.

Prezentacje, prelekcje, warsztaty organizowane w obrębie oddzielnych (krajowych lub tematycznych) stref na targach przyciągają odwiedzających – widoczny jest efekt “owczego pędu”. Obserwując zagraniczne “wioski” oraz stoiska dużych marek widzimy, że dobrym pomysłem jest również organizacja popołudniowej imprezy. Jednak aby możliwe było zorganizowanie takiego wydarzenia do Polish Outdoor Village musiałoby w przyszłości dołączyć więcej partnerów.

Wszyscy oczywiście mają świadomość, że spora część osób odwiedzających POV z powodu dobrej darmowej kawy, konferencji prasowej czy imprezy, nie będzie zainteresowana negocjacjami biznesowymi. Niemniej wydaje się, że jeśli chociaż część gości w wyniku wspólnych działań wioski podejmie takie rozmowy, będzie to z pewnością wartość dodana dla marek uczestniczących w wiosce. Dlatego też trzymamy kciuki za kolejne działania przedstawicielek ISPO – Joanny Biernackiej i Agaty Białek oraz całego POGu.

Adam Bielecki odwiedził Polish Outdoor Village (fot. 4outdoor.pl)

Michał Gurgul

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0