HomeRynek outdoor

Taiwan Textile Federation z wizytą online w Polsce, 21-25 września 2020

Po raz kolejny grupa tajwańskich firm zrzeszonych w Taiwan Textile Federation organizuje misję handlową do Polski. Tegoroczna „wizyta” ma inną formułę – pandemia Covid-19 spowodowała, że odbywa się ona online. Spotkania z polskimi producentami trwają od poniedziałku do piątku, 21-25 września. Na najbliższy piątek przewidziane jest „plenarna” prezentacja oferty 7 tajwańskich producentów materiałów, tkanin i akcesoriów. W tym spotkaniu mogą wziąć udział również mniejsi polscy producenci. Przedsięwzięcie tradycyjnie już wspiera Polish Outdoor Group, Pro Business Consulting i Magazyn 4outdoor Biznes.

Prezentacja polskiego rynku sportowo-outdoorowego podczas spotkania z przedstawicielami Taiwan Textile Federation, 21 września 2020 (fot. arch. TTF)

Taiwan Textile Federaton (Tajwańska Federacja Włókiennicza, TTF) przedstawialiśmy już na łamach 4outdoor kilkukrotnie. Organizacja została utworzona 25 listopada 1975 roku zgodnie z rządowymi wytycznymi i wsparciem, a także przy wykorzystaniu darowizn od samego przemysłu włókienniczego. TTF cały czas ewoluuje i stara się pomóc tajwańskiemu przemysłowi włókienniczemu w sprostaniu wyzwaniom związanym ze stale zmieniającym się otoczeniem gospodarczym i handlowym.

W ostatnim czasie na zlecenie Biura Handlu Zagranicznego, Ministerstwa Gospodarki, TTF realizuje „Projekt promocji eksportu wyrobów włókienniczych” (TEPP) poprzez wybór dostawców tekstyliów premium i promowanie ich eksportu. Rok 2020 to pierwszy etap trzyletniego programu TEPP, który ma doprowadzić Tajwan do przekształcenia się w Dolinę Krzemową światowego przemysłu włókienniczego.

Obecna misja to już 4 spotkanie tajwańskich i polskich producentów.

Oczywiście przebiega ona w zdecydowanie innej formule. Restrykcje w podróżowaniu oraz niepewna sytuacja pandemiczna skłoniła organizatorów do przygotowania kilku zdalnych sesji. W dotychczasowych rozmowach wzięły udział takie firmy jak Martes Sport, OTCF, czy Tagart.

Online’owe prezentacje są dobrą platformą do przekazania wielu istotnych informacji, nie są jednak w stanie zastąpić tradycyjnych spotkań i możliwości własnoręcznego sprawdzenia tkanin i materiałów. Tym niemniej stanowią one świetny punkt startowy do dalszych biznesowych kontaktów, pomagając sprecyzować zakres zainteresowań produktowych, a co za tym idzie przesłanie odpowiednio dobranych próbek i wzorników.

W spotkaniach uczestniczy 7 tajwańskich producentów (w linku znajdziecie opis firmy, specjalizację – w języku polskim i angielskim – oraz prezentację wideo):

Na piątek, 25 września, w godzinach 9-11.15 przewidziane są prezentacje dla grupy polskich firm – w spotkaniu udział zapowiedziało kilku polskich producentów (połączenie zostanie zrealizowane na platformie Zoom).

Jeśli Wasza firma jest zainteresowana wzięciem udziału w spotkaniu to prosimy o jak najszybszy kontakt emailowy z koordynatorką wydarzenia Joanną Biernacką-Goworek – jbiernacka@pro-business.eu.

Piotr Turkot

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0