Category: Rynek outdoor
Październik miesiącem oszczędzania w Intersport
Październik nie był najlepszy pod względem sprzedaży dla Intersport. Przychody spółki były niższe o 1,8% w stosunku do ubiegłego roku.
[...]
Social Outdoor
Potencjał drzemiący w social media można fantastycznie wykorzystać w branży outdoorowej i przekuć go na wymierne zyski. Jak to zrobić? Wystarczy za [...]
Barometr rynku – wrzesień w górę!
Wrzesień okazał się bardzo dobry dla outdoorowych sprzedawców. Badane przez nas sklepy odnotowały ponad 12% wzrosty sprzedaży.
[...]
Ratownicy Horskiej Služby z Pienińskiego Parku Narodowego wybierają produkty Directalpine
Po wygranym przez Directalpine letnim przetargu na wyposażenie pienińskiej grupy ratowników w zeszłym tygodniu pierwsza partia ubrań zimowych dotarł [...]
VF Corporation rośnie w outdoorze
VF Corporation, jedna z największych globalnych korporacji zajmujących się branżą odzieżową, opublikowała wyniki za trzeci kwartał 2009 rok. Jej dzi [...]
Polartec na Facebooku
Pod koniec września br. marka Polartec® uruchomiła fan page Polartec Poland w serwisie społecznościowym Facebook. [...]
The Four Elements – nowa marka outdoorowa
Nowa polska marka The Four Elements® (TFE) wchodzi do sieci sklepów detalicznych o profilu turystyczno-sportowym na rynki europejski i azjatycki. [...]
W Luboniu otwarto nowy sklep Cerro Torre
W sobotę, 16 października w Luboniu otwarty został nowy sklep Cerro Torre. [...]
Intersport w gronie laureatów konkursu na najlepszy sklep w branży mody
14 października br. podczas II Kongresu w Łodzi przedstawiciele sieci INTERSPORT odebrali II nagrodę w Konkursie Retail Marketing Awards 2010 na naj [...]
Salewa oficjalnym sponsorem TOPR
13 października 2010 roku w siedzibie Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Zakopanem w obecności Naczelnika TOPR Jana Krzysztofa oraz [...]