European Outdoor Forum – relacja
W dniach 11-13 października we francuskim Annency odbyło się Europejskie Forum Outdoorowe, na którym obecna była większość kluczowych graczy rynku out [...]
Berghaus Shop in shop
W prezentacji kluczowych produktów dla marki oraz ogólnego wizerunku niezwykle ważną rolę odgrywa odpowiednia ekspozycja asortymentu. Dbając o swoich [...]
Październik miesiącem oszczędzania w Intersport
Październik nie był najlepszy pod względem sprzedaży dla Intersport. Przychody spółki były niższe o 1,8% w stosunku do ubiegłego roku.
[...]
Social Outdoor
Potencjał drzemiący w social media można fantastycznie wykorzystać w branży outdoorowej i przekuć go na wymierne zyski. Jak to zrobić? Wystarczy za [...]
Kolekcja dziecięca Columbia Sportwear na Zimę 2010
Zbliża się chłodny sezon, który dzieciaki witają wyjątkowo gorąco. Nie ma bowiem nic lepszego od zjazdów na sankach, bitew na śniegowe kule czy lep [...]
Nowości Black Diamond – Jesień 2010
Od 25 lat firma Black Diamond jest siłą napędową narciarstwa off-piste - przełamując stereotypy na temat tego co da się zrobić na śniegu. Nasz sprzę [...]
Niezwykle inteligentne skarpety dla jeszcze większej przyjemności na stoku
Narciarskie skarpety kompresyjne CEP nie tylko chronią twoje stopy i łydki przed pęcherzami czy opuchlizną, ale także dostarczają solidną dawkę tlen [...]
Barometr rynku – wrzesień w górę!
Wrzesień okazał się bardzo dobry dla outdoorowych sprzedawców. Badane przez nas sklepy odnotowały ponad 12% wzrosty sprzedaży.
[...]
Ratownicy Horskiej Služby z Pienińskiego Parku Narodowego wybierają produkty Directalpine
Po wygranym przez Directalpine letnim przetargu na wyposażenie pienińskiej grupy ratowników w zeszłym tygodniu pierwsza partia ubrań zimowych dotarł [...]
VF Corporation rośnie w outdoorze
VF Corporation, jedna z największych globalnych korporacji zajmujących się branżą odzieżową, opublikowała wyniki za trzeci kwartał 2009 rok. Jej dzi [...]