Smutny wrzesień w Ameryce
Wieści zza Oceanu nie są optymistyczne - wrzesień był kolejnym miesiącem spadków sprzedaży w amerykańskim outdoorze.
[...]
Euromark przełamuje trend
Ostatnie miesiące nie były dobre dla Euromark Polska S.A., właściciela marek
Alpinus i Campus oraz sieci sklepów Planet Outdoor, ale październik pr [...]
Konkurs TIKKA² – The Power of Light
Chcąc uczcić międzynarodową premierę nowych latarek czołowych TIKKA², Petzl organizuje konkurs fotograficzny i konkurs wideo. Pokaż, co możesz zrobi [...]
Intersport – wyniki w październiku dobrą prognozą
INTERSPORT Polska S.A. odnotował w październiku 2009 roku, wzrost przychodów ze sprzedaży o 24,7% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. N [...]
Marketing Prize 2009 – Nagroda szwajcarskiej GfM dla firmy Mammut Sports Group
Strategia firmy Mammut skierowana na rozwój marketingu przyniosła ciekawe efekty. Oprócz rewelacyjnych wyników finansowych (news) przyszły również s [...]
Extremium nr 37 już w sprzedaży
W sprzedaży ukazał się kolejny numer (37) Extremium - ekskluzywnego magazynu poświęconego turystyce i sportom ekstremalnym oraz ludziom (niepokornym [...]
Olimpijska kolekcja 4F
4F odsłoniło kolekcję olimpijską, w którą będzie ubrana Polska Reprezentacja na zbliżających się Igrzyskach w Vancouver 2010. [...]
III Międzynarodowe Targi Turystyki, Rekreacji i Wypoczynku INTOUREX 2010
Ci, którzy już w zimie będą chcieli zaplanować swój wiosenno/letni urlop mają niepowtarzalną szansę zrobić to na targach INTOUREX - III Międzynarodo [...]
Trudne pół roku Euromarku
Euromark Polska S.A., właściciel marek Alpinus i Campus oraz sieci sklepów Planet Outdoor, opublikował
wyniki sprzedaży za pierwsze sześć miesięcy [...]
Jarden Corporation – biznes kręcił się wyjątkowo dobrze
Jarden Corporation, amerykański gigant specjalizujący się w dostarczaniu konsumentom "niszowych" produktów ogłosił wyniki za trzeci kwarta [...]