Barometr rynku: listopad na dużym plusie

Jesienno-zimowa pogoda zdecydowanie sprzyja zakupom outdoorowym, o czym świadczą najnowsze dane naszego barometru rynku outdoorowego. W listopadzie wyniki sprzedaży były wyższe o 13,3 proc., biorąc pod uwagę analogiczny miesiąc w 2015 roku.

Liczymy, że grudzień będzie jeszcze lepszy, zaś 2016 rok zakończymy z rekordowo dobrymi wynikami sprzedaży dla branży outdoorowej.

Mniej radosne wieści płyną od spółki INTERSPORT Polska. W listopadzie Spółka odnotowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 12 460 tys. zł , czyli o 10,7 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku (było: 13 952 tys. zł). Jednocześnie, w związku z dużo niższym poziomem wyprzedaży starej-letniej kolekcji, Spółka poprawiła r/r marżę procentową ze sprzedaży o 2,6 p.p..

Narastająco w okresie od stycznia do listopada 2016 roku Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 184 189 tys. zł, czyli o 4,0 proc. niższe w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 191 919 tys. zł).

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Kraków)
  • Salewa (Warszawa)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • sieć The North Face (6 sklepów)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0