Jack Wolfskin łączy nowoczesność z naturą

Marka Jack Wolfskin zauważa, jak często wszyscy żyjemy w pędzie. A chcąc prawdziwie doświadczać świata, warto eksplorować go w sposób świadomy i odpowiedzialny. W odpowiedzi na te potrzeby, wprowadzeniu kolekcji wiosna/lato 2019 towarzyszy kampania #wilczyszacun*, czyli projekt (z konkursem) zwiększający świadomość wyborów i nawyków konsumenckich.

Martyna Wojciechowska wspiera markę Jack Wolfskin w jej proekologicznych działaniach (fot. materiał prasowy)

W tym sezonie marka Jack Wolfskin znacząco powiększyła ofertę ubrań powstałych w procesie recyklingu. Poza kontynuacją kurtek w technologii Texapore Ecosphere których membrana pochodzi w 100% z surowców wtórnych, do ekologicznych produktów dołączyły linie polarów oraz plecaków.

O dużym zaangażowaniu w społeczną odpowiedzialność świadczą również koszulki z serii Ocean T , które powstały we współpracy z projektem Seaqual. Organizacja ta zajmuje się skupem wyłowionego w sieciach rybackich plastiku z Morza Śródziemnego i przerabianiem go na przędzę wykorzystywaną do produkcji odzieży. Mieszanka 40% recyklowanego z morza plastiku, w połączeniu z 60% organicznej bawełny, tworzy nie tylko koszulkę, ale i jest symbolem kierunku który powinna przyjąć branża tekstylna.

Odpowiedzią na szybkie tempo życia i mobilność są produkty serii PACK AND GO! Seria ultralekkich i bardzo uniwersalnych modeli spodni, kamizelek, kurtek i koszulek stanowi idealne rozwiązanie dla tych, którzy często podróżują i cenią sobie komfort oraz styl. Tym samym problem szybkiego spakowania bagażu, który zajmie mało miejsca bagażu podręcznym znika, a modne zestawy posłużą swoją funkcjonalnością w każdą wiosenną i letnią pogodę, pod dowolną szerokością geograficzną.

Nowa kolekcja jest ekologiczna, lekka i nowoczesna. Wyróżnia się świeżą kolorystyką i ciekawymi fasonami. Panie odkryją na nowo pastelowy róż, błękit i kwiaty, a Panowie docenią odważną zieleń i odcienie niebieskiego. Zaskakujący, nowoczesny wybór butów miejskich zadowoli najbardziej wymagających fanów obuwia, w każdym przedziale wiekowym. A wszystko to znaleźć można w 8 sklepach stacjonarnych w Polsce, lub na nowej, niezwykle intuicyjnej stronie internetowej: https://sklep.jack-wolfskin.pl/.

*Więcej na www.wilczastrona.com/wilczyszacun.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0