Category: Rynek outdoor
Nowe oblicze Outdoorzy.pl
Z przyjemnością informujemy, że rozpoczęliśmy proces rebrandingu. Skupia się on między innymi na odświeżeniu naszego dotychczasowego logo. Wraz ze zmi [...]
Polki uwielbiają aktywność w plenerze – wyniki najnowszych badań
Spacery na świeżym powietrzu uprawiane są przede wszystkim dla zdrowia, a niska cena nie jest już głównym czynnikiem decydującym o zakupie ubrań. Wedł [...]
Zakończenie II edycji akcji „Wspieram GOPR „
II edycja akcji „WSPIERAM GOPR”, przeprowadzonej na rzecz Ratowników Górskich, dobiegła końca. Marka Salewa przekazała na działalność GOPR 42 175 zł. [...]
Poszukiwany/a: pasjonat lub pasjonatka skiturów. Marka DYNAFIT szuka uczestników do zespołu Skimo Hero
Uwaga ambitni skialpiniści - 1 sierpnia rozpoczyna się zbieranie zgłoszeń do nowego programu Skimo Hero. Marka DYNAFIT poszukuje pasjonatów skiturów, [...]
Pierwszy Fjällräven Campfire Poland nad Dunajcem za nami
Fjällräven Campfire to formuła outdoorowych wyjazdów szkoleniowych, których celem jest przybliżenie uczestnikom filozofii marek grupy Fenix właśnie na [...]
Zestawienie działań marketingowych sklepów sportowych – czerwiec 2022
Działania marketingowe odgrywają znaczącą rolę w promocji sklepów, pozwalając na efektywniejsze dotarcie do odbiorców. W dużej mierze decydują tym sam [...]
Bergson – powrót w trudnych czasach, rozmowa z Pawłem Łakomym
Pierwsze lata XXI wieku to dobry czas dla Bergsona – mocna pozycja na rynku, własna sieć sklepów, duża popularność produktów, rzesza zadowolonych klie [...]
Jack Wolfskin w Polsce zmienia właściciela – powstaje Jack Wolfskin Polska Sp. z o.o.
Jack Wolfskin, wiodący na świecie producent odzieży, sprzętu i obuwia outdoorowego z siedzibą w Idstein w Niemczech, z dniem 1 lipca ogłosił przejęcie [...]
Mocniejsi mimo przeszkód – rozmowa z Sebastianem Sumisławskim, dyrektorem zarządzającym Brandgate Poland
Haglöfs i Didriksons to szwedzkie marki sportowe z tradycjami. Za ich dystrybucję w Polsce odpowiedzialna jest spółka Brandgate Poland powiązana kapit [...]
Vaude – nowy agent marki w Polsce
Vaude, niemiecka ekologiczna marka outdoorowa, zmienia struktury sprzedaży w Polsce. Za segment rowerowy oraz toreb i bagażu odpowiada dotychczasowy a [...]