Category: Rynek outdoor
Intersport – wyniki finansowe w I kwartale 2009 roku powyżej założonego planu
INTERSPORT Polska S.A. w I kwartale 2009 roku osiągnął przychód ze sprzedaży w wysokości 66 486 tys. zł wobec 50 361 tys. zł w analogicznym okresie [...]
Barometr rynku outdoor – kwietniowe spadki
Światowy kryzys zbliża się także i do nas, po bardzo dobrym początku roku kwiecień przyniósł informacje o spadkach sprzedaży w specjalistycznych skl [...]
Sklep marki Barracuda w systemie Ceneria.pl
Sklep internetowy producenta odzieży BARRACUDA Active System (www.barracuda.info.pl) dołączył do Ceneria.pl, porównywarki cen, skupiającej wyłącznie [...]
Bielizna Lurbel nareszcie w Polsce!
Firma Trek z Łodzi rozpoczęła dystrybucję w Polsce produktów firmy Lurbel. Firma od 18 lat jest symbolem długoletniej hiszpańskiej tradycji w produk [...]
W Garminie outdoor i fitness w górę
Garmin, jeden z liderów w dziedzinie nawigacji satelitarnej, opublikował wyniki pierwszego kwartału 2009, które przynoszą zaskakujące informacje - p [...]
Raport Euromark – spadki w kwietniu
Zarząd "Euromark Polska" S.A. informuje, że skonsolidowane wyniki sprzedaży netto Grupy Kapitałowej w kwietniu 2009 roku wyniosły 7.277 t [...]
Marzec i pierwszy kwartał w USA – outdoor dołuje, camping zwyżkuje
Już tradycyjnie zaglądamy za Ocean aby sprawdzić co dzieje się z tamtejszym rynkiem outdoor. Według najnowszego raportu The Outdoor In [...]
Trekmates – dobra wiadomość
Firma PAKER z Warszawy rozpoczęła dystrybucję w Polsce produktów renomowanej angielskiej marki TREKMATES. To dobra wiadomość dla wszystkich lubiącyc [...]
Rusza barometr rynku outdoor!
Wszyscy wiemy jak ważna, zwłaszcza w czasach kryzysu, jest informacja o rynkowych trendach, dlatego rozpoczynamy prekursorski w naszej branży projek [...]
Kwiecień dobry dla INTERSPORT
Spółka
INTERSPORT Polska odnotowała w kwietniu wzrost przychodów ze sprzedaży
o 32,2% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. [...]