New trade data released by the European Outdoor Group reveals growth in 2022
The European Outdoor Group (EOG) has released new data from its State of Trade (SoT) market research programme, indicating growth in sell-in value and [...]
Skalnik.pl – oferta popularnych marek na biwak i trekking (dystrybucja)
Czas na wspinaczkę, biwak i kemping jest teraz! Warto więc zadbać o sprzęt i skorzystać z najlepszych ofert. Skalnik.pl jako dystrybutor kilku marek m [...]
EOS 2023 – Early bird discount deadline extended Don’t delay – book now
Delegate registration for the European Outdoor Summit (EOS), which will take place in Berlin, Germany, on Thursday 28th and Friday 29th September 2023 [...]
10 lat Crag Sport. Od M2 do międzynarodowych sukcesów
Crag Sport to wciąż młoda firma, jednak w ciągu 10 lat istnienia udowodniła, że sprawnie zarządzany biznes w „core’owej” branży outdoorowej może odnos [...]
Barometr rynku: maj – wiosenny optymizm?
W maju nasz barometr zanotował delikatny wzrost dynamiki sprzedaży. A zbiorczy wynik sklepów outdoorowych biorących udział w zestawieniu wyniósł 16,7% [...]
Polacy na wakacjach a języki obce
Blisko 30 proc. Polaków planuje spędzić tegoroczne wakacje za granicą, a ⅔ tej grupy część urlopu spędzi także w Polsce. Wśród zagranicznych destynacj [...]
Materials Matter: wskaźniki cyrkularne, efektywność i zrównoważony rozwój w projektowaniu produktów outdoorowych
W miarę tego jak rosną ogólnoświatowe problemy wynikające ze zmian klimatycznych i kurczących się zasobów naturalnych, potrzeba stosowania zrównoważon [...]
Cykl „Outdoor trzyma się mocno…” – rozmowa z Ewą Gacek z Uni-Sport
Przed nami rok kolejnych wyzwań, zarówno tych branżowych, jaki i makroekonomicznych. Zapytaliśmy menadżerów o zimowe preordery, wiosenne dostawy i ods [...]
Cykl „Outdoor trzyma się mocno…” – rozmowa z Marcinem Felińczakiem ze Skalnika
Przed nami rok kolejnych wyzwań, zarówno tych branżowych, jaki i makroekonomicznych. Zapytaliśmy menadżerów o zimowe preordery, wiosenne dostawy i ods [...]
Cykl „Outdoor trzyma się mocno…” – rozmowa z Piotrem Dukałą z Decathlon Polska
Przed nami rok kolejnych wyzwań, zarówno tych branżowych, jaki i makroekonomicznych. Zapytaliśmy menadżerów o zimowe preordery, wiosenne dostawy i ods [...]